Administratie én meer

Maak kennis met onze Administratie Helpdesk

Directe hulp bij al uw administratieve vragen en problemen!

Zou het niet fijn zijn als er altijd iemand is waarop u terug kunt vallen? U loopt vast met uw administratie en komt er even niet uit. Dan kunt u altijd terugvallen op een medewerker van onze Administratie Helpdesk. , en kijken eventueel met u mee zodat we ook zien waar u tegenaan loopt. Door middel van hulp op afstand worden uw problemen zonder van uw plek af te komen opgelost.

Naast onze telefonische helpdesk kunnen wij u ook van dienst zijn met de inrichting van uw administratie, het leggen van een koppeling met andere software of met uw webshop, het geven van cursussen/opleidingen en de ondersteuning van de meest gangbare boekhoudpakketten. U bepaalt zelf op welke moment u gebruik maakt van onze hulp op afstand diensten. Wij zijn volledig Exact Online gecertificeerd en hebben kennis van alle gangbare boekhoudpakketten.

Samen werken aan uw administratie
bureau 2Wij zijn van mening dat het samen werken aan uw administratie vele voordelen heeft. Zo brengen wij jaarlijks een eigen E-book “voorbereiden jaarrekening” uit. Het E-Book is er op ingericht om als ondernemer ook zelf een aantal zaken voor te kunnen bereiden zodat het administratiekantoor of de accountant een voorbereid dossier ontvangt waardoor er in een aantal zaken mogelijk minder tijd en kosten gaan zitten.

Ook is het mogelijk om aan de hand van de voorgestelde stappen zelf een aanzet te maken aan de fiscale winstaangifte.

Het E-book is tevens bedoeld om tijdig in te spelen op fiscale zaken voordat het jaar voorbij is. Door op tijd hierop in te spelen kan er binnen de gestelde mogelijkheden wellicht belasting bespaard worden. Ook worden regelmatig actuele aandachtspunten benoemd.

Wij zijn van mening dat elke ondernemer door dit E-Book een beter beeld krijgt van de achterliggende stukken van een jaarrekening, en daardoor een beter, in onze ogen noodzakelijk, inzicht in het eigen bedrijf. het is bewezen dat ondernemers die een beter inzicht hebben beter presteren en sneller kunnen reageren op veranderingen als ook dan de juiste verantwoorde beslissing kunnen maken.

Dit jaar zullen wij ook een E-book uitbrengen ter ondersteuning van het zelf verwerken van de administratie, dus waar u rekening mee moet houden als uw zelf de administratie verwerkt, wat zijn de fiscale regels etc.. Dit met doel dat de administratie kwalitatief op orde is zodat er inzicht is en geen onnodige correcties door uw administratie- of accountantskantoor gedaan moeten worden.

Administratieve ondersteuning kinderopvangorganisaties

Bas Willemse

Door een jarenlange specialisatie en de vele contacten in de kinderopvangbranche, bieden wij onze diensten aan om kinderopvangorganisaties te helpen in hun gehele bedrijfsvoering. Startend vanuit deze expertise kunnen we zoal de volgende diensten omschrijven:

  • Deels of geheel de administratie voeren
  • Vervanging bij ziekte of afwezigheid administratief personeel
  • Inrichten administratie, debiteurenbeheer en betalingsverkeer
  • Conversies ondersteunen nieuwe kindplanningsoftware of boekhoudpakket
  • Ondersteuning administratief personeel bij vragen (op locatie of op afstand)
  • Begrotingen en financiële managementrapportages evt. inclusief interne of externe benchmark
  • Begeleiding met maken van keuze in software specifiek voor de kinderopvang
  • Kennis van boekhoudpakketten MUIS, Exact online, Afas, Snelstart, Accountview, Unit4 en Twinfield
  • Kennis en contact met alle gangbare kindplanningsoftware

Administratie én meer!

We hebben veel meer te bieden dan administratie alleen. Zo organiseren wij periodiek een overleg met verschillende kinderopvangorganisaties vanuit heel Nederland, om samen met hen te brainstormen over de ontwikkelingen binnen hun branche. Wilt u als kinderopvangorganisatie ook een deelnemen een een overleg? U bent van harte welkom om daarbij aan te schuiven.

Wij zijn er op ingericht dat we vrijwel elk dagelijks administratief of fiscaal probleem samen met u op kunnen lossen

Ondernemersspreekuur en startersbegeleiding

Elke woensdagmiddag hebben we een ondernemersspreekuur. Dit gratis en vrijblijvend adviesspreekuur is voor zowel startende als bestaande ondernemers. U kunt dan al uw fiscale en administratieve vragen aan ons voorleggen, of samen met ons sparren over zaken waar u mee zit. We denken graag met u mee! Startende ondernemers zijn altijd welkom bij ons om advies te vragen over de fiscale verplichtingen en tegemoetkomingen. Als starter is het belangrijk ook daarmee goed van start te gaan. We delen graag onze kennis en starters zijn daarom ook altijd welkom voor een gratis en informatief gesprek waarin wij u alles uitleggen over administratie en belastingen en waar wij u allerlei nuttige tips geven en ook bestanden meegeven, zoals voor het bijhouden van de kilometers, de uren etc..

Contact
Hulp op afstand - Bas Willemse

Meer weten over onze Administratie Helpdesk?

Neem voor dit onderwerp contact op met onze adviseur Bas Willemse en laat u verrassen door zijn vele innovatieve oplossingen!

Contact