• Daizy Mastbroek – Daizyhair
  • Daizy Mastbroek – Daizyhair
  • Daizy Mastbroek – Daizyhair
Klant aan het Woord

Zoals jullie van ons gewend zijn, stellen we regelmatig een van onze (leuke!) klanten aan je voor. Deze keer is het de beurt aan Daizy Mastbroek van Daizyhair (www.daizyhair.nl). Lees hier wat zij vertelt over haar werk, de lastige Coronaperiode en welke werkzaamheden TvdW haar uit handen neemt.

 

Daizy, zou je je willen voorstellen aan de lezers van deze ‘Klant aan het woord’?

Daizy Mastbroek

Ik ben Daizy Mastbroek en ik ben eigenares van kapsalon Daizyhair in Berkel-Enschot. In 2017 ben ik begonnen als zzp’er en heb op dit moment drie medewerkers in dienst. Ik woon samen met mijn vriend Marcel en onze dochter Sofie van 1 jaar. Zelf sta ik fulltime in de kapsalon en Marcel doet eigenlijk alles achter de schermen.

 

We zijn blij jou al sinds begin 2019 tot onze klanten te mogen rekenen. Kun je vertellen hoe je destijds met ons in contact bent gekomen?

Rond die tijd waren we bezig om onze kapsalon uit te breiden. We wilden namelijk personeel gaan aannemen en dat gelijk goed aanpakken door onze salarisadministratie uit te besteden. Via Angelo Pijnenburg van Into Motion, bij wie wij allebei sporten, kregen we de tip om eens contact met TvdW op te nemen. Met een positief resultaat, want sinds die tijd zijn we klant van het administratiekantoor. En een heel tevreden klant! We vinden het belangrijk dat onze administratie voldoet aan alle regels en wetgeving, zodat we niet voor onplezierige verrassingen komen te staan. Zo zijn er nogal eens veranderingen in bijvoorbeeld cao’s en belastingregels. Zelf hebben we niet de tijd om ons hier uitgebreid in te verdiepen, dus het is heel fijn dat we hiervoor bij TvdW terechtkunnen!

 

Fijn dat je blij bent met de samenwerking! Kun je iets specifieks noemen wat jou opvalt bij TvdW?

Wat echt opvalt, is dat we altijd snel antwoord krijgen op onze vragen. Als ik bijvoorbeeld eind van de middag per mail een vraag heb gesteld, krijg ik daar gewoon om 22.00 uur ’s avonds nog antwoord op! Alles wordt altijd duidelijk uitgelegd en de medewerkers van TvdW geven suggesties waar we echt mee verder kunnen.

En wat dit kantoor voor ons toch wel uniek maakt, is het persoonlijke en directe contact met de verschillende medewerkers. We kunnen altijd met de meest uiteenlopende vragen bij Marcel terecht. En Bas schakelen we in bij vragen over het personeel en alle administratie die daarbij hoort. Ik kan TvdW daarom echt aanraden! Ze ondersteunen ons bij allerlei vraagstukken, waardoor we zelf de tijd hebben ons volledig in te zetten voor onze onderneming. Het heeft ons zeker geholpen om door te groeien van zzp’er naar een bedrijf met drie medewerkers.

 

Mooi dat wij hebben mogen bijdragen aan het groeiende succes van jouw bedrijf! Laten we even terug in de tijd gaan: hoe waren de afgelopen twee ‘coronajaren’ voor jullie? Dat is vast een lastige tijd geweest voor een kapsalon!

Dat klopt. De afgelopen coronajaren waren erg onzeker, zeker in het begin met de eerste lockdown. Waarschijnlijk was er geen één bedrijf dat er voor Corona op rekende met een totale sluiting te maken te krijgen. Wij in ieder geval niet! Doordat ons beroep nu eenmaal een contactberoep is, was de anderhalvemeterregel voor ons niet uitvoerbaar. Hierdoor hebben we maar liefst drie keer een lockdown meegemaakt én nog een lange periode gehad met minder klanten dan normaal, om de afstand te kunnen waarborgen.

Doordat de verschillende lockdowns in verschillende kwartalen vielen, hebben we bijna niets gehad aan de steunmaatregelen vanuit de overheid. We hebben alles opgevangen met ons eigen spaargeld. Tijdens de lockdowns hebben we wel aan productverkoop gedaan, maar dit was minimaal. En het nadeel was dat deze omzet weer werd ingehouden op de steunmaatregelen, dus dat was niet echt efficiënt. Ondanks dat de kosten gewoon doorliepen en we weinig inkomsten hadden, hebben we in deze periode toch doorgeïnvesteerd in het personeel, met de bedoeling nu te kunnen doorgroeien.

 

Hopelijk ligt de tijd van lockdowns en maatregelen nu weer achter ons en kun je je weer richten op de toekomst! Wat zijn je plannen of dromen voor de komende jaren?

We zouden in de toekomst heel graag willen investeren in een eigen kooppand voor de salon. Dat is toch wel een grote droom! In de huidige kapsalon werken we met vijf stoelen om onze klanten in te behandelen. Dit zouden we dan willen verdubbelen. En een ander plan voor de toekomst is onze eigen webshop met haarproducten.

 

Mooie plannen, Daizy! We wensen jou toe dat die in de toekomst werkelijkheid worden. Heb je nog een afsluiter waarmee je deze ‘Klant aan het woord’ wilt beëindigen?

Die heb ik zeker! Voor iedereen die op zoek is naar een goed administratie- en advieskantoor: ga ter kennismaking eens een kopje koffie drinken bij TvdW in Waalwijk! Zo zijn wij destijds ook klant bij hen geworden en dat zijn we nu nog steeds naar volle tevredenheid!

 

Dank je wel voor deze mooie woorden én voor je bijdrage aan deze ‘Klant aan het woord’. We wensen je nog veel succesvolle jaren met Daizyhair!


 

Daizy Mastbroek
Kerkstraat 7B, 5056 AA Berkel-Enschot

www.daizyhair.nl
info@daizyhair.nl

Terug naar overzicht
Cookies
Wij maken gebruik van cookies zoals omschreven in ons Privacy document. Klik op onderstaande button als u hiermee akkoord gaat. Of klik hier om deze melding te verbergen
Akkoord
×